2021. május 30., vasárnap

ÚJ! Mamalicious kék virágos kismama nadrág M - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Eljött az újabb szanálás ideje, rengeteg új terméket fogok  a napokban feltölteni! Mindennek mennie kell, így a termékeim többségét leakcióztam pár száz és 5000 forint közé (tisztelet a kivétel természetesen)! Itt hívnám fel a figyelmet, hogy minden termékem eredeti (kivéve ahol ezt külön feltüntetem) és a leírásnak megfelelő állapotban van. Nem azért adom őket sokszor lényegesen áron alul, mert hibásak stb stb hanem, mert februárban bővül a kiscsaládunk és addigra szeretnék lehetőleg mindent eladni! : )
SZEMÉLYESÁTVÉTELT NEM VÁLLALOK! CIPŐK ESETÉBEN TUDOK EGYEDÜL KIVÉTELT TENNI KIZÁRÓLAG AZ ÁLTALAM MEGADOTT CÍMEN! KÖSZÖNÖM A MEGÉRTÉSETEKET! : )
A Vaterázás nem a "civil foglalkozásom". Minden termékem eredeti és többségük szinte új állapotban van!
Márka: Mamalicious
Állapot: Vadonatúj! A címkéjét sajnos levágtam róla, mert próba után jó volt a nadrág, de mire elkezdtem volna hordani sajnos azok a fránya kilók miatt már szűkös volt.
Méret: M (38-40-es méretre ajánlanám)
Eredeti ára: 15000, -
Eladási ára: 5000, -
SZEMÉLYES ÁTVÉTELT NEM VÁLLALOK!
Az MPL csomagokat minden héten szerdán tudom feladni, a Foxpost csomagokat pedig megrendeléstől számítva 2-3 munkanapon belül! Ha nagyon sürgős, természetesen megoldható, hogy előbb is eljussak postára! Kérlek mielőtt leütnétek a terméket ezt vegyétek figyelembe!  
Leütést követően a termék árát illetve a postaköltséget 5 munkanapon belül kérném átutalni. Ha 5 munkanapon belül nem érkezik meg a fizetendő összeg, automatikusan negatív értékelést adok és újra meghirdetem a leütött terméket!
Minden termékemre 1 hét garanciát vállalok (kivéve ahol feltüntetem)!  
A fotókon 1-2 ruha eléggé gyűrött. Egy bőröndben gyűjtögettem őket és fotózás előtt nem vasaltam. Bocsánat ezért!


Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2021-05-30 20:09 .