2020. november 30., hétfő

Szexi lakk platform szandál ,új - Jelenlegi ára: 1 800 Ft


Eladó a képen látható szandál.
Igen egyedi, szexi, lakk, platform szandál.
Méret: 38-as (angol 5), belső talphossz 24cm, sarok magassága 12cm
Csapj le rá! Ne várd meg, hogy valaki elvigye előled! Licitálj!
Nézz szét a termékeim között!
Folyamatosan töltök fel új dolgokat.
Tudom, hogy sok a szöveg, a betű, de az elmúlt hetekben tapasztaltak után, kénytelen voltam kicsit szigorítani a vásárlás feltételein. Ezért kérlek, olvasd el, mielőtt licitálsz!!!
Amint látod rengeteg termékem van és nem tudok mindent azonnal lemérni, így a terméklapon feltüntetett postaköltségek, csak saccoltak. Ezért kérlek, hogy vásárlás után várd meg az e-mailemet a pontos postaköltség miatt! A postaköltséget mindig a Magyar Posta aktuális díjszabása alapján számolom fel. Érdeklődj róla, ha kíváncsi vagy rá, szívesen válaszolok!
Én nem vagyok bolt, így számlát nem tudok adni, garanciát nem vállalok, pénzt vissza nem fizetek. Ha a termék nem olyan, mint amilyet elképzeltél, azért szintén nem vállalok garanciát. Ha ez nem tetszik, akkor boltba kell menni vásárolni.
Amennyiben 3 napon belül nem jelentkezel a megvásárolt áruért, akkor a terméket újra meghirdetem és téged negatívval értékellek.
Ha nem tudod teljesíteni a feltételt, akkor ne is licitálj!
Én a pénz beérkezése után 24 órán belül postázom a terméket. Mástól is elvárom a hasonló hozzáállást az adás-vétel gördülékenyebb lebonyolítása érdekében.
A személyes átvétel lehetőségét is szigorítani vagyok kénytelen. Személyes átvétel megoldható, ha eljössz érte személyesen az általam megadott időben, az általam megadott címre. Nem vagyok hajlandó senkihez sem alkalmazkodni. A személyes átvételre egy lehetőséged van. (Természetesen ha egyszer közbejön valami és időben tájékoztatsz, az nem probléma. ) Amennyiben egyszer átversz, nem kapsz még egy esélyt az átvételre, automatikusan negatívat adok.
Ha ez nem tetszik, boltba kell menni vásárolni.
Előre is köszönöm az együttműködést!
További információt az „ Ismerj+ oldal” -on találsz. Kattints a felhasználó nevem melletti „ i+” ikonra.


Jelenlegi ára: 1 800 Ft
Az aukció vége: 2020-12-01 07:33 .