2019. augusztus 29., csütörtök

Pinckaers, Servais O.P.: A keresztény erkölcsteológia forrásai - Módszere, tartalma, története - Jelenlegi ára: 5 000 Ft

Üdvözletem !
Nagy tisztelettel hirdetem eladásra a tárgyban jelzett kötetet, szinte új, olvasatlan példányban.
Kizárólag személyes adás - vétellel a főváros belkerületeiben.
Adatok:
Szerző: Servais Pinckaers O. P.
Fordította: Turgonyi Zoltán
Kiadó: Paulus Hungarus / Kairosz
Kiadás éve: 2001
Oldalszám: 530
Méret: 17 cm X 24 cm
-és kérem szépen... Tisztesség megessék - sértődés ne essék !
Csak abban az esetben kérném szépen a terméket kosárba tenni, ha egy héten belül az ügymenetre pont kerül !
Nekem egyetlen negatív minősítésem sincs, erre nagyon odafigyelek, ezért kíméljenek a leütés után hezitáló, gondolkodóba esett, pláne rejtőzködő "lelkek", akik kommunikálni sem hajlandóak. Lekötik a terméket - hogy mást ne mondjak - a megfelelő helyre érkezéstől. Az idő pénz, melyet én sem rabolok senkitől. Ennyit várok el. Leütöm, kosárba teszem és kapcsolat. Legyen a motor olajozva, mert rajtam sosem múlt.
Köszönettel...

Jelenlegi ára: 5 000 Ft
Az aukció vége: 2019-09-18 18:10 .