2019. július 30., kedd

Energy Sistem Vezeték nélkülietooth Hangszóró BOX 1+ 5W Zöld - Jelenlegi ára: 10 199 Ft

Energy Sistem Vezeték nélkülietooth Hangszóró BOX 1+ 5W Zöld
 
Ha szenvedélyesen rajongsz a informatikai és elektromos termékekért, és szeretsz lépést tartani a technológiával, ne maradj le a legkisebb részletekről sem, vásárold meg Vezeték nélküli Bluetooth Hangszóró Energy Sistem BOX 1+ 5W-et verhetetlen áron. Csatlakozás: Bluetooth 5. 0Hatótáv: 20 mTeljesítmény: 5 WKihangosítás funkció: igenAkkumulátor: 500 mAhKb. önálló működési idő: 5 óraKb. töltési idő: 1, 5 óraRadio FM: igenTechnológia: True Wireless StereoKapcsolatok: Micro SDUSBAudio-InTartozék: TápkábelKézikönyvMicroSD kártya csatlakozója3, 5 mm-es jack kábelKb. súly: 193 gMéretei kb.: 11, 8 x 7, 8 x 3, 9 cm
 
Energy Sistem
 
Az Energy Sistem úgy vélik, hogy a legjobb megoldás a technológiával való munkavégzésben, hogy a nehéz dolgok egyszerű módon történjenek. Csapatuk több mint 150, 16 különböző nemzetiségű emberből áll, akik minden nap lehetővé teszik a nagy ötletek valósággá való átalakítását. Néhány részlet, mint például a csomagolás vagy az egyes termékekhez mellékelt tartozékok, minőséget biztosítanak, és más márkákat is érintenek. Azt akarják, hogy a zene minden nap veled legyen, bárhová is megy.
 
Szállítási idő: 5-7 munkanap

Jelenlegi ára: 10 199 Ft
Az aukció vége: 2099-01-01 00:00 .