2016. szeptember 27., kedd

Gyünyörű zöldes függöny garnitúra - Jelenlegi ára: 7 500 Ft

Előre írom, mert majdnem elfelejtettem, ebből van még anyagom, rendelhető még egy garnitúra belőle.
Megálmodtam ismét egy függönyt, s meg kellett varrnom.
Várja a gazdáját, egy hálószoba, vagy nappali ablakra.
Tulajdonképpen még egy kislány avagy nagyleány szobájában is akár felöltözteti a szobát.
A függöny 2 részből áll. Az egyik egy fényfüggöny, amiben középen gyönyörű levél mintás betét van, alul -fölül pedig színben hozzá illő egyszínű voile-t varrtam.
A másik része egy olyan dekor, amiben a felső megszabott drapériát(alján szintén selyem szalaggal) egybe varrtam a két oldalsó dekor sállal.
Méretek : függöny 295m széles, 185cm magas
            dekor 196 cm magas, 2 oldalt 90-90cm -es oldalsál , és a tetején a leghosszabban lelógó rész 50 cm a drapériának. Ezt egy 2 m-es karnisra tettem fel, de az 150-180-200-220-as karnisokra is jó.
Ne feledjék, aj� �ndéknak is tökéletes )))

Jelenlegi ára: 7 500 Ft
Az aukció vége: 2016-10-18 15:05 . Gyünyörű zöldes függöny garnitúra - Jelenlegi ára: 7 500 Ft